Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Όνειρο ή Εφιάλτης ;




Η Ελλάδα ρημαγμένη από την κρίση, την κρίση της ηθικής, της οικονομίας, της λογικής.


Όλα είναι σε επίπεδο πεζοδρομίου. Ούτε σπιθαμή πάνω από αυτό .
Ουδείς αποτολμά να κάνει το βήμα εμπρός .

Ολοι περιμένουν τον οικονομικό νεκροθάφτη , κάποιον κύριο Τσίπρα που θα κηρύξει το τέλος της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας ,αναγράφοντας στην διεθνή σκηνή ότι η Ελλάδα, έκανε «κοπάνα»  από τον αγώνα για την ευρωπαϊκή πορεία .

 Εκεί λοιπόν που η καταχνιά έσκιαζε τα πάντα, ξεπρόβαλε ένας γέρος, κουρασμένος και ρακένδυτος .Κουβαλούσε στην πλάτη του ένα σάκο που μέσα είχε τα λάθη των Ελλήνων.

Έγειρε κουρασμένος στον τοίχο και εκεί τον πλησίασε ένα νεαρό παιδί, ίσα με 12 χρονών και τον ρώτησε τι έχει μέσα στον σάκο.

Εκείνος αρνήθηκε να απαντήσει στην αρχή. Μετά όμως του είπε ότι μέσα στον σάκο έχει ότι δεν θα ήθελε ποτέ να κάνει το παιδί όταν μεγαλώσει . Έχει μέσα στο σάκο τα λάθη που δεν πρέπει να κάνει το παιδί όταν μεγαλώσει .

Το παιδί έκανε πίσω. Φοβήθηκε .Δεν κατάλαβε όμως τι είδους λάθη και τι μπορεί να μην πρέπει να κάνει όταν μεγαλώσει .

Ρώτησε λοιπόν τον γέρο για αυτό και εκείνος αποκρίθηκε .
... Παιδί μου, μέσα εδώ κρατώ την προδοσία των ονείρων σου. Κρατώ τον προδότη που κατέδωσε στους εχθρούς σου τα όνειρα σου ώστε αυτά να μην γίνουν ποτέ πραγματικότητα. Να σβηστούν από τον χάρτη της αλήθειας .

Τότε το παιδί κατσούφιασε και είπε στον γέρο να τον αφήσει να δει τον σάκο μια φορά.

Eκείνος του είπε ότι το πρώτο σφάλμα που μπορεί να κάνει κανείς είναι να δει μόνο τα λάθη του. Αν κάνει μόνο αυτό, δηλαδή μόνο μα βλέπει τα λάθη χωρίς να τα διορθώνει, τότε θα πάρει όλο τον σάκο μαζί του χωρίς σωτηρία .

-- Για να μπορέσει , ειπε ο γέρος να δει τον σάκο, θα πρέπει να ξέρει και πώς να διορθώσει τα λάθη που είναι μέσα .

-- Μα πώς θα ξέρω να διορθώσω λάθη, λέει ο μικρός ;

-- Μόνο ένας τρόπος υπάρχει ,αποκρίνεται ο γέρος .Μόνο ένας .

-- Να έχεις θέληση να κουβαλάς τα λάθη μαζί σου σε σάκο ώστε να θυμάσαι τι σε κούρασε στην ζωή, τι σου κόστισε στην ζωή και να μην επαναλαμβάνεις τα ίδια λάθη δύο φορές. Αντίθετα να μαθαίνεις απ αυτά και να μη τα επαναλμβάνεις. Αυτή είναι η λύση .

-- Μα τότε εσύ ποιος είσαι .Ρώτησε ο πιτσιρίκος ;

...Σιωπή απ τον γέρο .

-- Μα ποιος είσαι, πες   μου … Επέμεινε ο μικρός .

-- Είμαι το εγώ σου ,μετά από μισό αιώνα δουλειάς. Είμαι ο εαυτός σου όταν έβαλε και το τελευταίο λάθος στο σάκο.

Τώρα, κουρασμένος και ελεεινός οδεύω προς το τέλος .

Έμαθα τα λάθη μου. Έμαθα την ζωή μου .

Μα εγώ πώς θα αποφύγω τέτοια τύχη ,είπε ο πιτσιρικάς .;

Πώς θα γίνω καλύτερος ;

-- Τότε πάρε τον σάκο μου και προχώρα, ενθυμούμενος πάντα ότι τα λάθη πληρώνονται και κουβαλιούνται μια ζωή. Να κάνεις τα λιγότερα, να αναγνωρίσεις όλα όσα έκανες και να τα πάρεις στον σάκο σου .

Ταύτα είπε ο γέρος και απεχώρησε, αφήνοντας τον σάκο πίσω του.


Ένας ανώνυμος σκεπτόμενος από το Team Apopsis
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.