Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ένας Κουτσουλημένος με αξιοπρέπεια όμως και ποτέ Γιαουρτωμένος…


Δείτε στη φωτογραφία την είδηση και διαβάστε προσεκτικά την τελευταία πρόταση : « «Δεν πίστευα στα μάτια μου, σκοπεύω να εξοφλήσω τα χρέη μου και να ξαναρχίσω τη ζωή μου από την αρχή», δηλώνει ο κουτσουλημένος αλλά κερδισμένος Νεοζηλανδός.» Τι θα δήλωνε τώρα ένας οπαδός της σκέψης του κ. Πάγκαλου ότι μαζί τα φάγαμε ; Πιθανόν : Θα συνεχίσω να το γλεντώ μέχρι να τα ΞΑναφάω, θα ΞΑναψηφίσω τον Αντιπρόεδρο και εάν μου έχει μείνει και λίγο φιλότιμο θα φωνάξω και στο τέλος τον κ. Σαμοήλη να μου φτιάξει μια επαναδιαπραγμάτευση των χρεών. Τι Σαμοήλης τι Στρως Κάν ;

Πηγή Φωτογραφίας :

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11512&subid=2&pubid=59284977



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.