Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ο πραγματικός «Εφιάλτης» της Νεώτερης Ελλάδας ήταν και είναι οι κατάπτυστες μεθοδεύσεις της Υπατίας


Το κτήριο είναι Ιστορικό. Θα γίνει σίγουρα Ιστορικότερο. Όχι πάντως με την καλή έννοια. Υπάρχουν Ιστορικά κτήρια όπου εκεί υπογράφηκε η τάδε ή η δείνα συμφωνία ανεξαρτησίας. Σε αυτό το κτήριο όμως διαδραματίστηκε η απαρχή της παράδοσης της Ελλάδας ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ! Και το χειρότερο: Σε μια ομάδα ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ που κάνανε και «μαιμουδένιο» εκβιασμό ! Αυτή επακριβώς είναι τούτη τη στιγμή η πραγματική κατάντια της Ελλάδας.
  Και σε ποιούς ακριβώς συμβιβάστηκε; Σε έναν ανώτερο εχθρό που απειλούσε Ολοκαύτωμα (ακόμα και ο Τσολάκογλου κατά μια σοβαρότατη άποψη, προδότης δεν ήταν) τη χώρα ;
ΛΑΘΟΣ : Επαναλαμβάνουμε ότι επλήγει η εθνική μας κυριαρχία κατόπιν και μόνο εικονικού τρομοκρατικού εκβιασμού !

Διαβάστε τα γεγονότα και συσχετίστε τα για να δούμε εάν θα βγάλετε διαφορετικά συμπεράσματα. :

1) Πόσο μας κόστισε η Υπατία για να μη χαθεί έστω μια ανθρώπινη ζωή ; Ανεκτίμητη η ζωή ;
Εάν το ίδιο ακριβώς κονδύλι δινόταν σε έναν απαράδεκτο δρόμο του οδικού μας δικτύου που έχει λόγω αποδεδειγμένης κακοτεχνίας πολλά θύματα κάθε χρόνο θα την ήταν καλύτερη «επένδυση Ανεκτίμητης ανθρώπινης ζωής» ; Κατ τα’ άλλα οι λαϊκιστές της αμπελοφιλοσοφίας μιλάνε άτεγκτα για «ανεκτίμητη». Γνωρίζουν ότι τελικά δεν είναι, αλλά επειδή είναι μεγάλη «ΧΡΥΣΗ» κουβέντα γίνονται ανεκτίμητα υποκριτές.
Η πραγματική απάντηση είναι ότι κόστισε ανεκτίμητα στην Εθνική μας κυριαρχία και υπόσταση. Η Ιστορία θα το αποδείξει.

2) Όλοι οι κυβερνώντες πολιτικοί με ένα «σκονάκι» στο χέρι προσπαθούσαν να μας πείσουν πως αυτά που πράξανε ήταν και νόμιμα. Πλήρης ευτελισμός της όποιας έννοιας δικαιοσύνης σε ένα Δημοκρατικό κράτος : Να κάνει δηλώσεις ο Υπουργός Δικαιοσύνης ότι το κράτος από αυτούς εκβιάζεται και μετά να βγαίνει ο Υπουργός Δημόσιας τάξης και να επικαλείται αλλα’ ντ’ αλλων νόμους ότι έπραξε νόμιμα ! Αυτό είναι μεγαλύτερο καρναβάλι και από της Πάτρας και από του Ρίο της Βραζιλίας.

3) Ποίοι τελικά ήταν οι «αλληλέγγυοι» ; Όλοι γνωρίζουν πλέον ποιοι ήταν. Σε ένα δε πολιτισμένο Ευρωπαϊκό κράτος θα είχαν σίγουρα και την ουσιαστική παροχή του κράτους στην εξεύρεση του νομικού προβλήματος της μόνιμης κατοικίας τους.

4) Το υπεξαίρεσαν, το έκλεψαν ή το μάδησαν το κτήριο ; Να κάνουμε και δημοσκόπηση γι αυτό ;

5) Κάνανε απεργία πείνας ή όχι ; Σεξπηρική απορία έχει καταντήσει. Το πιθανότερο είναι πως μερικοί πολύ λίγοι κάνανε αθέλητα ή μη, αναγκαστική δίαιτα με την θαλπωρή και φροντίδα των «αλληλέγγυων» και οι περισσότεροι όταν δεν κάνανε πλιάτσικο στο μέγαρο κάνανε πάρτι με μεζέδες εις βάρους του Ελληνικού κράτους.

6) Όταν σαν κράτος αδυνατείς να φυλάξεις τα σύνορα σου καθημερινά από ανεξέλεγκτο τσουνάμι λαθροεισβολέων, όταν ήδη έχουμε παραπάνω από 2.000.000 λαθροεισελθόντες, αυτό το πράγμα

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ :
α) μετανάστευση β) παράτυπη μετανάστευση γ) κοινωνικός τουρισμός δ) επαναπατρισμός ε) μπανάνα στ) βερίκοκο

ΕΙΝΑΙ ΕΙΣΒΟΛΗ !

Εάν ήταν 1.000, 10.000 έστω 100.000 ας το βλέπαμε με το ανθρωπιστικότερο πνεύμα όλων των εποχών. Χρέος μας ηθικό ! Τώρα ΟΜΩΣ είναι δύο εκατομμύρια και αυξάνονται, και το επιχείρημα των «αλληλέγγυων», στην εισβολή, είναι πως οι άνθρωποι δεν μετριούνται. Είναι δημοκρατικότατο. Π.χ. στις εκλογές θα μέτραγαν τις δικές τους ψήφους αλλά όχι των αντιπάλων εάν μπορούσαν να το κάνουν ή δεν θα μέτραγαν καθόλου αν κυβερνούσαν. Κατά τα άλλα είναι «περίπου» δημοκράτες.

Σε αυτό το είδους εκβιασμό διομολόγησαν οι καλοί μας πολιτικοί.

ΌΤΑΝ ένα κράτος 10.000.000 κατοίκων ήδη έχει υποστεί ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΙΣΒΟΛΗ 2.000.000 ατόμων, τότε υφίσταται πόλεμο. Και αυτό δεν είναι εχθροπάθεια είναι πραγματικότητα. Και σε τελευταία ανάλυση είναι δικαίωμα του κάθε Έλληνα πολίτη να μη θέλει τα παιδιά του στο μέλλον ασπασθούν το κοράνι για να σώσουν πιθανώς και τη ζωή τους.

Όσοι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν ότι είναι

ΕΙΣΒΟΛΗ,

εκείνοι είναι ουσιαστικά







οι πραγματικοί

«αλληλέγγυοι» του εφιάλτη που θα ζήσουμε

εντός ολίγου ΟΛΟΙ ΜΑΣ ως λαός.


Team Apopsis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.