Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Παπανδρέου – Ομπάμα. Ένα «Ιστορικό» ανέκδοτο ή μια πραγματική Ιστορία ;

Ο Παπανδρέου σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου
δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά;

-"Πως τα καταφέρνεις και η διακυβέρνηση σου είναι τόσο αποδοτική και
επιτυχημένη, δεν μας λες και μας ποιο είναι το μυστικό."

- "Να σου πω" του λέει ο Obama, "το μυστικό είναι να είσαι... περιστοιχισμένος από έξυπνους ανθρώπους»

Ο Παπανδρέου δείχνει προβληματισμένος και τον ρωτά:
« Μα, πώς όμως θα ξέρω ότι οι άνθρωποι μου είναι πραγματικά έξυπνοι?»
- «Εύκολο» του απαντά ο Obama. «θα τους κάνεις δύσκολες ερωτήσεις κρίσεως και θα αξιολογείς τις απαντήσεις τους.»

Τότε σηκώνει το τηλέφωνο του και καλεί τον αντιπρόεδρο Joe Biden να παρουσιαστεί αμέσως.


- «Δε μου λες Joe, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν?»
- «Εύκολο» απαντά ο Joe Biden «θα ήμουν εγώ»
-"Βλέπεις" του λέει?

Ο Παπανδρέου επιστρέφει στην Ελλάδα και καλεί στο γραφείο του τον Πάγκαλο.
«Δε μου λες ρε Θόδωρε» τον ρωτά «αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν
παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος
θα ήταν?»
Ο Πάγκαλος κομπιάζει και απαντά «Πρόεδρε, να το ερευνήσουμε λίγο το θέμα και επανέρχομαι.»

Βγαίνει έξω ο Πάγκαλος, πάει βρίσκει τους συμβούλους του, τους ρωτά μα όλοι τους ήταν ανίκανοι να απαντήσουν.
Στον διάδρομο συναντά βιαστικό τον Παπακωνσταντίνου και τον σταματά.
«Δε μου λες ρε Γιώργο, αν υποθέσουμε ότι οι γονείς σου έκαναν παιδί και έστω ότι αυτό δεν είναι ούτε αδελφός σου ούτε αδελφή σου, ποιος θα ήταν?»
«Εύκολο» του απαντά εκείνος «θα ήμουν εγώ»

Τότε τρέχει ο Πάγκαλος στο γραφείο του πρωθυπουργού, ανοίγει την πόρτα και του λέει:
-«Πρωθυπουργέ μου, σχετικά με εκείνο το πρόβλημα που μου θέσατε, η απάντηση είναι ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου»
Τότε σηκώνεται έξαλλος ο Παπανδρέου, τρέχει προς το μέρος του Πάγκαλου και με βροντερή φωνή του λέει:
« ΟΧΙ ηλίθιε, η σωστή απάντηση είναι ο Joe Biden !!!!"


ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.